Het Design Team is achter de schermen al volop bezig met de voorbereiding van het volgende event: All animals.
We denken hierbij niet alleen aan mensen met honden, katten of andere huisdieren. Iedereen met een hart voor dieren zal in de wolken zijn met de spulletjes die we zorgvuldig uitzochten voor dit event.
Het event zal naar goede gewoonte als volgt verlopen : Iedereen is welkom vanaf 11u en we gaan door tot 16u. Iedereen krijgt een materiaalpakket boordevol spulletjes en daarmee kan men naar hartelust aan de knutsel. Het DT team zorgt voor uitgewerkte voorbeelden die men kan namaken, of men kan uiteraard ook naar eigen inzicht gaan werken en gewoon inspiratie halen uit de voorbeelden.
Dit event gaat door op zaterdag 11 oktober en zal 49 euro kosten. De prijs
zal all-in zijn, zoals steeds, dit wil zeggen materiaalpakket, lunch en
drank doorheen de dag. En uiteraard wordt u de hele dag begeleid voor
het maken van uw projecten.
Wil je er graag bij zijn? Stuur dan als de bliksem een mailtje naar info@cartnscrapart.eu, want de plaatsen zijn zoals steeds, beperkt, en vol = vol. Uw
inschrijving is definitief wanneer u het bedrag gestort heeft. Dit moet
ten laatste één week voor datum gebeuren. Zoniet wordt uw plaats weer
beschikbaar gesteld voor anderen. Indien u later toch niet kan
deelnemen, kan het materiaalpakket naar u toegstuurd worden tegen
vergoeding van de verzendkosten.
Groetjes van Hilde en haar DT-team
Ik kijk er al naar uit!!
BeantwoordenVerwijderen