Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 14 juni 2019

Bloom Bloom

Hallo allemaal ,

Ik ben een hele tijd geleden in mijn art journal aan het experimenteren geweest met verschillende technieken en het wel helemaal niet wat ik wou .
De voorbije week heb ik deze pagina er terug bij genomen en wat aan verder gedaan .
spijtig genoeg heb ik van de tussen stap geen foto genomen want dan hadden jullie het verschil kunnen zien .
Zo zie je dat je soms de pagina aan de kant moet laten liggen en helemaal niet weg gooien .

Ik heb stempels van studio light in gekleurd met de zig markers en er aan toegevoegd .




Groetjes Ann 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten