Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 7 november 2019

Distress Oxide achtergrondjes

Hallo allemaal

Ik ben me er bewust van dat het bij mij op een laag pitje draait momenteel.  Ben vrij ziek geweest en ben nu nog herstellende van een lelijke longontsteking.  
Dus mijn excuses voor de afwezigheid.



3 Distress oxide inkten + glossy cardstock + craft sheet + H2O.
Drogen


Blenden met Microglaze
Dit laatste zorgt ervoor dat je niet enkel de bovenste laag inkt ziet, maar ook de onderliggende laagjes.  Een super leuke techniek, ik daag jullie uit om het zeker eens te proberen.

Ik denk dat de foto voor zicht spreekt 😉



De ene is gemaakt met een setje van My Favorite things: Deer Friends (nog voorradig in de winkel!)
Een achtergrondje met witte embossing poeder, papier scheuren tot heuveltjes, wat glitter en sneeuw.
Tekst ook uit het stempel setje.  Ik vind dit persoonlijk een heel leuk setje!



Het andere is gemaakt met een stempel van Studio Light.



Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie bezorgde, het was fijn om hier terug te zijn.
Liefs uit Brugge
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten