Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 21 juli 2020

Snarky Cats: Tim Holtz



Hallo

Je hebt katten liefhebbers je hebt honden liefhebbers, je hebt dierenliefhebbers alom.
Wel ik ben een katten liefhebber. Al van kleins af aan een kat gehad in huis. Helaas is daar vlak voor de lock down een eind aangekomen, onze Loes hebben we moeten laten inslapen, een ooo zo zware beslissing maar het kon gewoon niet anders.  
Een dier je graag ziet kan je niet laten afzien, Punt!
Loes werd net geen 16jaar.  Ze was een trouwe viervoeter die haar terrein heel mooi heeft verdedigd.
We missen haar enorm.




Om nu te vertellen wat ik creatief in petto heb voor jullie.
Snarky Cats van Tim Holtz, hele toffe gekke katten afbeeldingen, ook de teksten vind ik heel grappig: "Don't judge me", "I know right from wrong. Wrong is the fun one".
Ik nam aquarel papier en stempelde met archival de katten. 


 Ik zorgde er wel voor dat ik 1 kat compleet in de picture kon stellen. Ook de teksten gingen er tussen in.


Goed drogen. Inkleuren met distress inkt, ik ging niet precies te werk.  Nadien vernevelen met water om de kleuren te laten uitlopen.
Gemat op een zwarte cardstock.  Basis kaart is kraft, maar kreeg met wat foil wat koper op de boord.
Voila dat was mijn kattige kaart voor jullie.

Groetjes
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten