Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 26 juni 2016

Hip Hurray!

Hallo iedereen,

Mijn schoonvader was jarig. Daar hoort een kaartje bij. Mannenkaarten zijn altijd moeilijk vind ik. Wel nu niet meer. Flor met de accordeon is gewoon perfect hiervoor.



Een simpel kaartje, meer moet het niet zijn.
Ik heb gekozen voor sombere kleuren papier. Flor is wat feller gekleurd. Zo valt hij meer op.

Het papier is van Studio Light Industrial.

De randjes zijn gekleurd met gathered twigs.

Op het strookje achter Flor heb ik met de stempel met muzieknoten uit de reeks Eline's winterhuis gestempeld.

Voor de gearkes gebruikte ik de stans, Antique Gear set van Memorybox.
De randjes hiervan zijn aangezet met zwarte distress inkt.


De tekststempels "Hip Hurray" en "Celebrate" zijn van Marianne Design.

Groetjes,
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten