Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 29 november 2017

Hallo iedereen,

Vandaag stel ik jullie nog een nieuw lid voor van ons Design team 
namelijk mezelf 

Lutgart


Ik ben mama van 3 dochters 
Marjam 27, Sara 24 en Marijke 15
en een trotse Moeke van mijn kleinzoon Brent 7

Ben altijd al bezig geweest met mijn hobby's.
Ben net zoals bijna iedereen begonnen met 3d kaartjes,
daarna zijn er veel meer technieken bij gekomen.
Doe ook aan haken, breien, naaien, kantklossen en
zit ook in de miniatuur wereld van poppenhuizen en treintafels.

Zoals je ziet ga ik geen enkele uitdaging uit de weg.
Ben ook reeds al lid van het designteam van Crafters Companion Nederland.

Werk ook heel graag met de materialen van 
Dutch Doobadoo en Hearfelt Creations.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren om zelf aan de slag te gaan 
en mijn motto is

"Niet nadenken gewoon doen"

Lutgart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten