Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 5 juni 2018

Hello......


Ik ben de laatste tijd een beetje in een CAS mode dus ook voor vandaag heb ik een niet al te moeilijk kaartje om te laten zien...
Ik heb met de Spectrum Noir Sparkle pennen en glycerine en een waterbrush gebruikt om de achtergronden te maken. Je kan alle kleurtjes door elkaar heen gebruiken of juist in 1 kleurfamilie werken. Voor het kaartje van vandaag heb ik eerst fel roze daarna de lichtblauwe Sparkle en toen de geel oranje Sparkle inkt aangebracht met een blending sponsje. Daarna met de waterbrush heb ik er druppeltjes water op laten vallen. Deze bleekt dan de inkt en krijg je de witte vlekjes.

Daarna heb ik met de Hello tekst van de DiamondPress collectie mallen uit de achtergrond gestanst met de Gemini machine. Ik heb de tekst ook 4x uit een oude doos van de Cornflakes gestanst maar je kan ook dikker karton gebruiken. Rond om de achtergrond heb ik een stiksteekje aangebracht. Eerst met liniaal, prikpen en prikkussen de gaatjes rond om prikken en daarna maak je de steekjes met naald en draad.


Ik heb de achtergrond op Zilver Centura glitter karton gemat.


Ik heb de Tacky Glue gebruikt om de cornflake box teksten over elkaar op de achtergrond te plakken.


De laatste die erop gaat is de tekst die we uit de achtergrond hebben gestanst.


Daarna kan je de achtergrond op een witte kaart plakken en deze op maat snijden...



En het eindresultaat nogmaals met aan de boven en onderkant 3 druppels gemaakt met de Nuvo Crystal drops Pearl white...

Ik hoop dat jullie de inspiratie voor deze week ook weer leuk vinden.

groetjes Ria




Geen opmerkingen:

Een reactie posten