Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 11 oktober 2018

Watercolor background

Hallo,



Hier zijn we weer met een portie inspiratie.
Deze achtergrond deed ik op het strathmore watercolor paper, persoonlijk vind dit papier van zeer goede kwaliteit vooral als je een groter vlak wil schilderen.  Het vloeit zeer goed.
Het achtergrondje dan wel een nachtje mooi laten drogen, want ik wou erover embossen met embossing poeder.


Van het setje Scribbled roses van mft nam ik de outline stempel om zo de achtergrond te bestempelen met versamark.  Per twee roosjes deed ik reeds m'n poeder erover.  Het verwarmen van de poeder deed ik in 1 beurt.


Uit Vellum stanzde ik een hartje uit.  Dit hartje kreeg een laagje Gilding wax, platinum.  Wax is een heel leuk productje om eens te gebruiken.  Ik gebruikte ook wax op m'n label kaart, daar zijn alle gouden "vlekken" ook wax.


Het tekstje komt uit eigen voorraad.
Cardstock is van Florence, kleur: Eggplant.
Het hartje bengelt wat.

Voila ik wens jullie nog een hele fijne dag toe.
Liefs uit Brugge
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten