Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 25 januari 2019

Met de Wood Collection van Cart'n Scrap Art

Kiekeboe
Hier zijn we met een inspiratie kaartje naar de hand van het moodboard van deze maand.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Deze week jammer genoeg weinig crea tijd.  Doordat het hier plaatselijk glad ligt durf ik niet te fietsen.  Dus een ritje van 15 min wordt plots 45 min te voet.  Weet dat ik 3 shiften heb op een dag heb, dus fysiek zullen we er wel op vooruit gaan deze week.  Dus dat is positief!😃

Uit de wood collection van Cart'n scrap art nam ik een kerstbal en gaf die ook aan de achterzijde een laagje witte acryl verf.Even laten drogen. Dan met een penseel een laagje collage medium en strooi daar dan glitter over. Dit deed ik aan beide kanten.  Een lintje eraan en klaar.



Ik nam het leuke zwarte stevige cardstock van Crafters Companion; matt black.

Een achtergrond stempel beïnkten met versamark en dan met een perfect pearl dusting brush, perfect pearls aanbrengen in circkel vormige bewegingen.  Ik nam wat ik had in de blauw tinten en dat was: Blue Patina, Turqouise en Jubilee Blue.


Met de thinlits van tim holtz: Holiday words      
voorzag ik het tekstje.

De bal is via het lintje aan de binnenkant met tijdelijke lijmroller vast gemaakt.
Het is de bedoeling dat het hangertje in de kerstboom kan.
2 in 1 dus.


Toen ik aan de slag ging was ik vergeten dat ik gebonden was aan een kleurenpalet.  Nu wil ik toch nog het eerste voorbeeldje delen met jullie want ik vind de kleuren prachtig.  Ook met perfect pearls gedaan.



Heb je vragen stel ze gerust.
Lieve groetjes
Isabelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten