Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 5 juni 2019

Kaartje van Gina met het nieuwe Maja Design papier

Hallo iedereen,
 
 
Hier weer een kaartje van mij.
 



 
Ik gebruikte een mal van DDBD (470.713.138).
Het bassispapier is zoals gewoonlijk van Florence. 
Het design papier dat ik hier voor gebruikte is "Demin & Girls" van Maja design.
De snijmal in het midden van de kaart is er een van Joy die ik zelf gemat heb.
De versiering bestaat uit wat bloemetjes, steentjes en pareldraadjes. 
Ook heb ik uit de woodcollectie van Cart'n Scrap Art een gelukwens gekozen. 

Hoop jullie toch een beetje geïnspireerd te hebben. 
Veel plezier,
Gina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten