Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 13 september 2019

Alcohol inkt en yupo 1.

Hallo allemaal ,


Een tijdje geleden heb ik nog eens wat gespeeld met de alcohol inkt en als ik daar mee bezig ben kan ik nooit stoppen ;-)
ik maak dan altijd extra velletjes die ik dan opberg om later nog iets mee te doen .

Met 1 velletje heb ik deze 2 kaarten gemaakt , ik heb met een snijmal de vorm uitgesneden maar vond het zonde om de restanten weg te gooien en zo ontstond de tweede kaart





Groetjes Ann 

1 opmerking: