Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 6 mei 2020

Hallo Bloggers, 

Ik heb als zelfstandige nog het geluk gehad, 
dat ik kon doorwerken in deze moeilijke tijd van Covid -19.
Maar voor de creatieve mensen onder ons die niet konden werken, is er maar 1 voordeel. 
Je kan hopelijk iets meer tijd aan je hobby besteden.



Zelf heb ik een kaartje gemaakt naar een voorbeeld dat ik een jaar of 3 eens voorbij had zien komen op Pintrest. Een ideaal Moederdag kaartje.
Uiteraard heb ik er toch mijn eigen ding mee kunnen doen.


Ik heb voor deze kaart een mal van DDBD gebruikt, met nr 470.713.172
Deze heb ik overgetekend op een dubbele witte kaart. 
En gemat met het papier van Florence nr 2928-032 Cassis.

  


Het Design papier  en de Collectables dat ik hier gebruikt heb , is van Kaisercraft "Rosabella"
De bloementjes heb ik voorzien van wat stampertjes ( wat het wel wat moeilijker maakt om de kaart te sluiten). 


Eveneens heb ik hier en daar een plakpareltje gekleefd en de bloementjes voorzien van wat glitter.


Een strikje en een lintje om de kaart te sluiten maken het geheel af.


Hopend jullie toch een beetje inspiratie te kunnen geven.

veel knutselplezier, gr Gina


3 opmerkingen: