Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 26 juni 2020

Huwelijks doos met een taart

Hallo iedereen,
Een werkneemster van mij vroeg of ik iets kon maken voor een huwelijk. 
De enige vereiste was dat er een centje in kon.
Nu had er nog niet zolang geleden een vriendin van mij een super mooie doos gemaakt.
Patricia Wanten bij deze wil ik u even bedanken om mij op dit idee te brengen ;-).




Het deksel is gemaakt met het Heartfelt papier.
De bloemen zijn gemaakt met een stempel, snijmal en een mold die eveneens van heartfelt komt.


Voor de rest heb ik alles bekleed met het papier van Joy wat dan weer gemat is met het Florance cardstock van Vaessen

Op de flapjes heb ik een pocket gemaakt waar een enveloppe inzit waar een centje of een nota briefje in kan. Op 1 van de pockets heb ik een Gefeliciteerd uit de Woodcollectie gekleefd.


De taart zelf heb ik gemaakt met de cirkelsnijder van Veassen.
Deze is dan weer met voorzien van een kantje  en een blinksteentje die ik nog had liggen.
Dit alles heb ik dan gedrapeerd met bloemen bloemen, uitlopend naar de pockets.


Hoop u weer op een idee gebracht te hebben, net zoals Patricia mij geïnspireerd had.

Veel knutselplezier Gr Gina

3 opmerkingen: