Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 17 november 2020

Mannenkaart 3 Craft&You

  Hallo allemaal , 


Vandaag laat ik jullie de derde kaart zien die ik maakte met het vel designpapier van Craft&you . 

Met de snijmallen van crealies ( rechthoek met stiksel ) sneed ik een achtergrond uit . 

En met de stukjes die nog over waren heb ik de snijmallen van sizzix verschillende maten 5 hoekjes uitgesneden , en deze geschikt zoals ik ze wilde hebben . 

De grungy snijmal van joy crafts 6002-1515 vond ik er leuk bij . 

Toen ik alles geschikt had ben ik pas gaan opkleven , sommigen 5 hoekjes kleven verhoogd maar dit is niet duidelijk op de foto . 

De randen heb ik aangezet met zwart om extra schaduw te creëren 

Een figuurtje van Tim holtz , en als laatste nog tekststempel van crealies . 

En kaart nr 3 is klaar . 



Groetjes Ann 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten