Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 5 december 2020

Stamperia Pink Christmas 3

 Hallo allemaal

Voor dit kaartje ben ik terug op zoek gegaan naar details op het prentje.

Deze keer werd de vogel mijn focus.



Deze vogel heb ik bewerkt met distress embossing glaze.  Deze zorgt ervoor dat je afbeelding mooi gaat glimmen en de achtergrond van je prent is nog zichtbaar.  Als je goed kijkt zie je effectief nog het oogje en snavel van de vogel en daar deed ik niets aan om deze weer zichtbaar te maken.  De glaze is transparant maar met kleur.

Ik gebruikte: fired brick en vintage photo.


Ook de besjes de rode ( fired brick) en blauwe (speckledd egg) gaf ik wat glaze.

Een touwtje van Vaessen die ik uit rafelde.



En een leuk houtje uit de collectie van cart 'n scrap art maakt het kaartje af.

Ik ben echt fan van dit mooie papier.

Lieve groetjes

Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten