Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 26 februari 2021

Opberg bakjes Wood Collection .

 Hallo allemaal , 


Zoals jullie al wel zullen weten kan er veel met de wood Collection . 

Niet alleen kleine figuren maar ook opberg bakjes voor allerlei verschillende doeleinde . 

Je kan ze bewerken zoals je zelf wil . 

Ik heb ze bewerkt met verf en stencils . 



Met deze materialen ging ik aan de slag op verschillende modelletjes , die allemaal in de winkel staan . 





Dit bakje voor paperpads in te bewaren bewerkte ik eerst . 
Op vraag van Hilde heb ik de andere ook bewerkt zodat ze samen in de winkel 1 geheel vormen . 





Als ondergrond zette ik steeds witte gesso alleen bij de grootste wou ik eens uitproberen welk effect het zou hebben met zwart als ondergrond , en het is inderdaad helemaal anders . 
Zelf gaat mijn voorkeur naar de versie met witte ondergrond maar wie weet vind jij dat helemaal anders . 

Op de deze randen zette ik zilver crackle paint , op foto misschien niet zo duidelijk te zien . 

Groetjes Ann 






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten