Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 11 mei 2021

Slimline en velum .

 Hallo allemaal , 


Voor deze kaart ben ik op velum gaan werken met embossing poeder , op het papier eronder heb ik de bloem ingekleurd met Faber pastel polychromos . 

Omdat ik een goudkleurige embossingpoeder had gebruikt heb ik de kaart gemat op goudpapier . 

Een tekststempel van crealies ook met embossingpoeder en het geheel had niet meer nodig vond ik . 





Ik maakte er uiteindelijk nog een tweede met zelfde papier maar een iets ander modelletje 
wat ik zelf nog beter geslaagd vind . 





Groetjes Ann 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten