Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 3 september 2021

Kerst VW .

  Hallo allemaal , 


Toen ik de snijmal van de VW kever zag was het direct . Die is leuk . 

Perfect voor kerstkaarten maar ook bruikbaar voor andere thema's . 

De eerste die ik ermee maakte waren deze kerstkaarten . 

Met de stencils van cart'n scrap art maakte ik achtergrond wolken . 

De eerste versie wolken  is wat licht van kleur geworden , ik voegde wat sneeuw toe voor het winterse effect . 

Het rendiertje van Joy craft is er wel schattig bij . 


Voor de tweede ben ik wat donkerder blauw gaan gebruiken , en ik vind het resultaat wel beter . 
Deze keer vulde ik de ramen met papier wat ook een ander effect geeft . 

Dan de derde versie even in andere richting de kaart gemaakt , en de ramen open gelaten . 
 Uiteindelijk heb ik nog een hele reeks autootjes voorbereid voor volgende kaarten . 





Groetjes Ann 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten