Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 6 december 2021

Mannenkaart op bestelling .

 Hallo allemaal , 


Ik kreeg de vraag of ik een mannenkaart wou maken een tijdje geleden . 

Door de drukte hier heb ik al een tijdje geen blog berichtjes meer geschreven , maar heb wel kaarten of andere projecten gemaakt . 

Deze kaart is ondertussen dus al een tijdje bij de ontvanger , maar ik wil hem jullie graag laten zien .

Met het oudere Maja design papier maakte ik deze kaart . 



Het is een soort pop up kaart , met een filmpje zou het beter te zien zijn . 
en uit gebrek aan meer foto's kan ik jullie enkel deze laten zien. 




Er staat dus nog een derde stuk boven op , maar dit is niet te zien op de foto . 


Groetjes Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten