Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 30 juli 2018

Kerst en sneeuw in de zomer .

Hallo allemaal ,


Ondanks de hitte van de voorbije weken heb ik toch een kerstkaart gemaakt .
De stempels van My favorithe things blijven leuk .
Ik kleurde de ijsbeer in met mijn copic.
De achtergrond maakte ik met de distress inkten .
Ik stempelde de sterretjes en gebruikte embossing poeder maar op de foto vind ik het niet zo goed te zien .
Met een Gell pen zette ik nog extra sterretjes of sneeuw vlokjes .




Gebruikte materialen :
Distress :Broken China
                    Chipped sapphire 
         Black soot
Snijmal My favorithe things 
tekststempel My favorithe things 
 sterrenstempels lawn Fawn 
glitter papier 
Wow White puff twinkle 
versamark 
copic: W0-1-2
BV000-00-01
B21-23

Omdat ik het leuk vond maakte ik er nog een tweede met enkele details anders .





Groetjes Ann 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten