Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 16 juli 2018

The Fuse tool

Hallo allemaal , 

Onlangs kocht ik de fuse tool 
en na wat oefenen ben ik ermee aan de slag gegaan om deze kaart te maken . 
Het is helemaal geen traditionele kaart zoals we gewoon zijn . 



Omdat de figuurtjes en label zichtbaar zijn door de folie
 kon ik het niet kleven met gewone lijm . 
Ik gebruikte hiervoor de Xyron
een heel handig ding om een kleeflaag aan te brengen 
op kleine onderdeeltjes maar ook hiervoor dus .



Om een boodschap te kunnen schrijven aan de achterkant 
heb ik het gras nog een keer uitgesneden in spiegelbeeld en opgekleefd .

Gebruikte materialen :
Stempels en snijmallen van My Favorite things
Fuse tool en folie 
Xyron 

Groetjes Ann 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten