Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 22 juli 2021

Embossing Glaze: met pauwenveer

 Hallo

Hier een paneeltje bewerkt met de embossing dabber en strookjes getrokken weg en weer tot een bepaalde dikte (zodat de kleuren verdeeld waren over m'n paneeltje).  Per kleur, en telkens gesmolten voor ik de andere kleur deed.

Op het einde zag ik hier en daar nog teveel wit erdoor, daar ging ik nog eens over met 1 van de twee overlappende kleuren.



Zo zie je ook dat je laagjes kan leggen met glaze en kleur kan opbouwen, tof toch? Vind ik geweldig.

Gemat op een kraft stukje.

De veer is van craft emotions en de paperclips ook.

Vragen? Ik hoor ze graag

Groetjes

Isabelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten