Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 13 juli 2021

Mislukt maar toch weer niet .

 Hallo allemaal , 


Een tijdje geleden heb ik enkele vellen achtergronden gemaakt , deze zijn met sprays gemaakt om dan later te bewerken . 

Er waren enkele kleuren bij die verstopt zaten dus niet het effect gaven dat ik wou maar toch heb ik de vellen bij gehouden . 


Dit waren de 2 vellen . 



Met dit als resultaat voor in mijn art journal . 




Zo zie je dat ook al is iets niet zoals je eerst wou is het altijd nog bruikbaar voor een ander project . 
Daarom hou ik ze ook bij . 

Groetjes Ann 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten