Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 19 september 2012

Hetzelfde maar anders - deel 3.

Welkom weer lieve dames,

Zoals jullie al gemerkt hebben heeft het DT-team hetzelfde pakket papier ontvangen om mee te werken. Veerle en Marijke hebben hun kaarten reeds getoond met het Stella & Rose papier van My Minds Eye. U kan dit hier vinden in onze webshop. Verder heb ik op mijn kaart bloemen gebruikt van Wild Orchid Krafts. Al de bloemen van Woc kunnen voor u besteld worden. Ook het lint onderaan de kaart is van Woc. Ik heb ook nog een doohickey en een stempel van Magnolia gebruikt. De vlinder is een trinket van Bo Bunny uit een oudere collectie.

Klik om te vergroten

 

Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag verder, en misschien zie ik jullie op de beurs in Mechelen één van de dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten