Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 17 september 2012

Take time to celebrate

Nog een kaartje met het MME papier Stella&Rose dat de DT leden kregen om kaartjes te maken.  Een mannenkaart deze keer.

- klik op de foto om hem te vergroten -

De klok is een Tim Holtz stans.  Ik heb kraft papier gebruikt en het nog eens bestempeld met een tekst-stempel.  De scharnieren zijn Grungeboard van Tim Holtz die ik met Walnut Stain distress inkt heb gekleurd. Ze lopen door op de achterkant van de kaart.  De brads en plakparels komen uit mijn eigen voorraad.
De tekst is gewoon met de printer gemaakt.
Ik heb de randen van het design papier en de cardstock allemaal gedistresst met een distress tool en distress inkt (Walnut Stain).

Ik hoop dat deze kaart een inspiratie kan zijn!

Groetjes,
Marijke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten