Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 28 januari 2013

Valentijn....

Wat gaat de tijd toch snel, nog enkele dagen en januari is weeral voorbij. Het lijkt nog maar net nieuwjaar te zijn geweest. Ondertussen is het weer hier terug wat beter, geen vorst meer en een stralende zon op dit moment.

Als ik aan februari denk, dan denk ik aan Valentijn. Hoewel ikzelf hier niet echt aan meedoe vond ik het toch fijn om een valentijn kaart te maken als inspiratie voor jullie.




Ik heb een afdrukje gebruikt van mijn DT-maatje Veerle en dit is gekleurd met mijn copic's. Het is een stempel uit de nieuwe With love collectie van magnolia. U kan deze vinden in onze webwinkel.  Voor de rest heb ik mijn cricut ook gebruikt en enkele doo-hickeys van Magnolia. Ook een takje van Marianne design. Knoopjes, plakparels en een lint uit mijn voorraad. Het papier is van Maja.

Hou zeker ons blog in de gaten, want op 1 februari starten we weer met de uitdaging van de maand. U kan een leuke prijs winnen.

Er staan ook heel wat veranderingen op til in de winkel zelf, hier horen jullie nog meer over.

Een datum om alvast vrij te houden in jullie agenda: 30 en 31 maart houden wij weer onze jaarlijkse opendeurdag. Ook meer hierover later op ons blog.


2 opmerkingen: