Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 24 maart 2016

Waterval kaart - Always Face the Sun

Hallo iedereen,

Bij deze heb ik nog eens een watervallenkaart gemaakt.





Als basis gebruikte ik kraft.

Het scrappapier is van prima marketing songbird. Dit is al een oudere lijn.

De randjes zijn aangezet met gathered twigs.

De stempelafdrukjes zijn van bildmalarna.
        Mimosa Headphone
        Mimosa Music in the wind

De bloemen heb ik zelf gemaakt. Ze zijn gestempeld  met de stempel arianna blooms van heartfelt creations. Vervolgens zijn de uitgesneden met de bijhorende stans.
De randjes zijn gekleurd met memento toffee crunch. En vervolgens heb ik er studio multimedium gloss van ranger over uit gesmeerd. De kelk van de bloem is gemaakt met glas glitter in de kleur champagne. Dit komt uit een setje van stampendouse. In dit setje zit ook embossingpoeder.

De volgende stempels gebruikte ik ook nog op de kaart ter afwerking:
        De tekst always face the sun,  komt uit de stempels find your wings and fly van
My mind's eye
        Het klokje is van scrapberry's, French Yourney
        De bloem en tekst is van scrapberry's, Elegy

Hopelijk heb ik jullie geïnspireerd.

Vele creatieve groeten,

            Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten