Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 4 april 2016

Nieuw gast design team lid

Welkom allemaal op ons blog weer. Ik ben opnieuw heel fier dat ik een gast design team lid heb kunnen strikken met veel talent. Vanaf 1 mei zal Karine ons huidig gast design team lid vervangen.
Langs deze weg wil ik alvast Chantal heel erg bedanken voor haar vele mooie bijdragen aan ons blog.

Alvast een voorsmaakje van de stijl waarin Karine werkt en ze stelt zich hierbij ook graag even kort voor aan jullie!




Hallo
  
Ik ben Karine Mangelschots, ik woon in Diest en vond een tijdje geleden de weg naar een ongelofelijk leuke knutselwinkel in Emblem. Ik werd er zo warm onthaald door Els en Hilde en vond er heel toffe spulletjes. Ik leerde ook een nieuw stempelmerk kennen, Lawn FawnIk stond ook versteld van de uitgebreide collectie My Favourite Things. Ik kon niet weerstaan aan al deze leuke dingetjes en al vlug groeide mijn collectie aan. Ik maakte er al heel wat kaartjes mee die ik aan Hilde en Els liet zien. Deze vielen wel in de smaak want ik werd gevraagd om jullie de rest van het jaar te verrassen met mijn projectjes als gastdesigner. IK voel me natuurlijk vereerd en zal dan ook mijn uiterste best doen om jullie te inspireren. 
Ik hou heel veel van kleuren en gebruik hiervoor Faber CastellPolychromos potloden, Copics maar ook Distress inkt. 


Karine

Hartelijk welkom in ons team Karine en veel succes!

Hilde, Els en het design team!

4 opmerkingen:

  1. Van harte welkom karine,zeer leuke kaarten van jou in echt gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat dat mega goed doen Karine! Ik heb er alle vertrouwen in want ik weet wat je kan. Laat maar komen die projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat dat mega goed doen Karine! Ik heb er alle vertrouwen in want ik weet wat je kan. Laat maar komen die projectjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom Karine! Ben benieuwd naar meer van jouw prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen