Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 16 november 2016

Kerstkaart Frozen Forest

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie in petto.
Hiervoor heb ik de Frozen Forest lijn van studio light gebruikt.







Ik laat jullie nog eens een andere opbouw van kaart zien. Deze is leuk om open op je kast te zetten. Let er wel op dat je prentjes kiest die bij elkaar passen. Als ik mijn kaart dichtvouw, overlapt het voorste prentje mooi het achterste. Maar dit hoeft niet perse.

Voor deze kaart heb ik vele stansmallen gebruikt.
De sneeuwvlokken op de voorkant zijn van de Frozen Forest lijn zelf.
Als je deze uitgestanst hebt, hou je nog losse sneeuwvlokken over.
Deze heb ik bewerkt met wow embossingpoeder, silent night.

De mal achter het prentje op de voorkant is van spelbinders, laced with love.
De kerstbomen zijn van creative expressions, winter trees.
De takjes zijn afkomstig uit de thinlits van Tim Holtz, Holiday Greens.
De dennenappel aan de binnenkant is van taylored expressions.
Hiervoor heb ik de stempels en het stansje gebruikt.
Lydia Boode heeft een mooi filmpje gemaakt, hoe je deze gebruikt.

Je denkt niet direct aan roze bij kerstkaarten, maar toch heb ik dit als basis kleur gekozen, samen met craft. Het matcht mooi met de donkere prentjes.
De prentjes en het desingpapier zijn uit de Frozen Forest collectie.
Evenals de tekststempel die ik aan de binnenkant gebruikt heb.

Happy Holidays is een stempel van Indigo Blu, vintage frame. Deze heb ik bewerkt met zwart embossingpoeder. De randjes heb ik bewerkt met wow embossingpoeder, silent night.

Jullie kunnen weer aan de slag.
Groetjes van Sofie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten