Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 6 maart 2018

Bendy kaartje....


Hallo,
het is weer dinsdag dus dat betekend dat het mijn tijd is om iets te laten zien aan jullie.
Deze keer heb ik gekozen voor een Bendy kaartje gemaakt met de super handige Edge'ables van Crafter's Companion mallen.
Edge'ables Only words - Vandaag is jouw dag en Edge'ables Jardin mallen.


Als je op Google zoekt naar Bendy card komen er tutorials uit met hoe je ze zelf kunt maken. Voor degene die deze ook is wil proberen. Het enigste wat je doet als je de CC mallen gebruikt erbij is dat je de mallen schuin uit je karton stanst.

Ik heb het karton waar ik de mooie Jardin mal heb gebruikt ingesmeerd met een mooie lila gilding wax. De vandaag is jouw dag mal is wit gelaten voor het contrast. Ik heb een kleine tag gemaakt en daarvoor heb ik de 3D embossing folder  Rose Garden van Crafter's Companion gebruikt, op wit karton en daarna behandeld met de Gilding Wax in Lila, groen en blauw tinten. De Proficiat is een Only words tekst malletje van CC ook wat ik door de Xyron sticker maker heb gedaan om hem makkelijker te kunnen plakken. Het is altijd zo'n klieder boel als je die kleine woordjes moet gaan plaatsen met lijm op een kaart. En met de Xyron heb je daar mooi geen last van! want die maakt er heel simpel een stickertje van. Dus alleen het plakpapiertje weghalen en op je kaartje plakken.  Lang leve de makkelijke dingen hahaahhaa.


Nou ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden. Mocht je nu ook iets gemaakt hebben met de Cart' `n Scrap Art materialen laat het dan zien in de Facebook groep.

tot volgende week weer.
hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten