Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 18 februari 2019

Uitdaging van de maand : inspiratiekaartjes






Ik dacht, ik bekijk eens welke kleuren Distress Oxide ik heb :


En met deze kaart zocht ik 2 kleuren-combinaties uit :

Aged Mahogany - Fired Brick - Abandoned Coral - Iced Spruce
Aged Mahogany - Fired Brick - Ripe Persimon - Iced Spruce

Ik maakte met Masking papier van Inkadinkado een mal met een cirkel er in.
De bloemenstempels zijn van Nellie Snellen en de tekst komt uit een setje van Cart'n Scrap Art.
Ik gebruikte Bristol Smooth papier.
 




 

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren om mee te doen met de uitdaging van de maand.
Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten