Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 23 februari 2019

Vier op een rij, Lorelaï Design

Welkom op ons blog,

Na veel maanden afwezigheid had ik op onze facebook pagina enkele weken geleden al laten weten dat ik terug de stap naar de winkel gezet heb. Ook zal ik het design team terug zoveel mogelijk ondersteunen. Ik ben ontzettend blij met het leuke designteam dat we ondertussen hebben en ben ervan overtuigd dat we de winkel weer nieuw leven kunnen inblazen.

Ik kreeg van Hilde om terug te starten al een aantal leuke artikelen mee naar huis. Ze kent nog heel goed mijn favorieten blijkbaar. Ik mocht aan de slag met Heartfelt Creations en Tonic Studio's.
Ook kreeg ik het leuke papier mee van Lorelaï Design, Parfum de Roses.


Ik ging hiermee aan de slag en heb een reeks kaarten gemaakt, waarvan ik er elke week een zal tonen op zaterdag op het blog. 

Omdat ik deze leuke materialen toch allemaal voor mij had liggen, dacht ik waarom niet combineren. Dit leek me een leuke uitdaging, dus ik ging aan de slag. 

Om te beginnen een simpele dubbele tag, met de oudere MFT Blueprints 9. Het blijft toch leuk om ook al de mallen die je al zoveel jaar hebt terug een keer vanonder het stof te halen.  Het raam is gewoon uit het desing papier geknipt en heb ik met foam tape op de tag gedaan. Voor de rest enkele bloemetjes, met de stempel, mal en mold Lush Lilac van Heartfelt Creations. Enkele plakparels, een touwtje en klaar. De stempel is ook eentje van een oudere Heartfelt Creations reeks. 



Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren en komen jullie volgende week zaterdag weer kijken naar de volgende kaart in deze reeks, of nog beter, kom is langs in onze winkel. 

Els

Gebruikte materialen:


1 opmerking: