Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 8 april 2019

Clean and Simple Oxide kaartjes

Voor de make&take van het opendeur weekend maakte ik een aantal eenvoudige kaartjes.

 

Ik gebruikte watercolor (smooth 200g) van Vaessen omdat ik met behulp van masking tape een strook met 2 kleuren distress oxide bewerkte.  Enkele waterspetters er op geeft een mooi effect.
De houten figuurtjes uit de wood collection van Cart'n Scrap Art kleurde ik ook met distress oxide.
De stempels zijn uit de nieuwe eigen collectie van Cart'n Scrap Art.
De gekleurde kaart is met foamtape op de basiskaart geplakt en is uitgestanst met een Crealies stans (double stitch XXL)
Ik zag vele klanten tijdens de make&take er een eigen draai aangeven qua kleuren en stempel en vond de resultaten fantastisch.
Met deze simpele techniek kan je redelijk snel een simpele maar toch stijlvolle kaart maken.

Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten