Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 15 april 2019

Ticket (mannen) kaartjes met houten figuurtjes en CarlijnDesign stempels

Hallo iedereen,

Ik maakte 2 ticket-mannenkaartjes.  In plaats van de ticket-mal van Studio Light te gebruiken, sneed ik het cardstock en design papier uit met mijn Brother ScanNcut.
Ik gebruikte design papier uit het paperpad van Studio Light (Denim Saturdays).
Verder versierde ik de kaarten met de Woodcollection figuurtjes van Cart'n Scrap Art en gebruikte ik de nieuwe CarlijnDesign stempels en bijbehorende mallen.  De smalle tekststrip snijmalletjes zijn zo leuk te gebruiken om als die kleine tekstjes van de CarlijnDesign stempels perfect recht uit te stansen, geen geknoei meer met schuivende latten en dergelijke.








Gebruikte materialen :

Wood collection "Hoeden, snorren en brillen"
Wood collection "Libellen"
Wood collection "Tandwielen"
Studio Light paperpad "Saturday Denim"
Kraft Cardstock
blauwe Vaessen Cardstock
CarlijnDesign stempelset "Hoera"
CarlijnDesign mallenset "Hoera"
CarlijnDesign stempelset "Gefeliciteerd"
CarlijnDesign mallenset "Gefeliciteerd"
Carlijn Design mallenset "smalle tekststrips"
WOW embossing poeder  "White Ultrafine"
Versafine "Onyx black" 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten