Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 23 juli 2019

Christmas in July uitgewerkt door Gina

Hallo iedereen!

Zoals jullie van mij onder tussen gewoon zijn heb ik weer een kaart gemaakt met een DDBD mal.
En omdat ik met Kerst toch steeds te weinig kaarten heb, ben ik al begonnen.
Deze keer heb ik uit de nieuwe collectie de mal van de kerstballen met nr 470.713.721 gebruikt.






De basis is gemaakt met Kraft en nog eens gemat met het groene papier van Florence.
Het Design papier is het mooie nieuwe paper pad “Christmas in the country “van Prima Marketing.
Ik heb hier het paper pad 8”x8” gebruikt.
Vergeet niet om de randjes ruw te maken en te distressen.

De rozenkrans is een stansmal van Joy nr 6002/1231 en de 6002/1229

Als versiering ben ik in de collectie van het papier gebleven. Deze hebben zulke mooie bloemen dat ik ze dit keer niet zelf gemaakt heb.
De plakstenen (say it in crystals) is ook een onderdeel van deze collectie. Wat dit dan weer een mooi geheel maakt.
Nog een lintje, een bijpassend  bedeltje, en wat meeldraadjes  en ik ben weer tevreden.

Hoop dat jullie hier ook weer een leuk idee van opgestoken hebt.
Post gerust jullie creaties in de groep.

Veel knutsel plezier.
Gr Gina vds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten