Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 20 juli 2019

Christmas in July

Hoi hobbyvrienden

Ik weet, het is nog lang geen kerst, maar de leuke mal van Dutch Doobadoo en het te gekke papier van Prima Marketing  schreeuwden om actie. 
Met veel gepruts kwam ik tot dit resultaat. 
Ik gebruikte craft papier van 300gr als basis en Florence "Ruby" om te matten. De letters sneed ik uit het nieuwste kerstpapier van Prima Marketing. 
Voor de poinsetta's gebruikte ik de snijmal en de mold van Heartfelt creations. Het geheel kreeg overal een laagje "Frosting  powder" van Papericious. De bloemen werden bewerkt met glitter van Nuvo.
Misschien  brengt deze kaart jullie inspiratie en hopelijk ook een beetje verkoeling bij de aangekondigde hittegolf.


Creatieve groetjes
Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten