Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 29 februari 2020

Tea party

Hallo lieve bloggertjes.
Zoals er vele onder jullie wel weten ben ik een echte theeleut. 
Daarom kon ik deze lijn " Tea Party" van Joy niet aan mij voorbij laten gaan




Ik heb er een uitklapbare versie van gemaakt.


Het papier in van Joy"Tea Party" zowel het designpapier als de label vellen.


Als toemaatje heb ik er maar wat cupcakes aan toegevoegd. 
Njami zien ze er niet overheerlijk uit 


Het geheel zet ik netjes op een voetje van Marianne Design


Nog veel knutsel plezier. Gr Gina


Gebruikte materialen:
Florance papier Wit, 033 Lilac, 043 Air.
Designpapier: Joy Tea Party
Labelvellen: Joy Tea Party
Snijmallen: Joy Vintage Teaparty,   Cupcakes 6002/1469, Teaset 6002/1470
Standard: Marianne design, creatable Lr0266

4 opmerkingen: