Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 14 februari 2020

We R Memory keepers word punch board .

Hallo allemaal ,

Ook dit jaar werd mij gevraagd om de menu kaarten te maken voor het KORETA koor .
Er werd gevraagd om in het lichtblauw te werken voor de rest had ik vrije keuze .
Omdat er nooit exact geweten is hoeveel inschrijvingen er zijn moet ik rekening mee houden dat er snel nog kaarten moeten kunnen bijgemaakt worden en als er te veel zijn word er gevraagd om er een andere kaart van te maken zodat het materiaal niet verloren is .
dat maakt het bedenken van wat ik ga maken soms wel moeilijk .
Een minimum van 45 kaarten is al klaar .

Ik ben deze keer met de word punch board van We R Memory keepers aan de slag gegaan .
https://www.cartnscrapart.be/we-r-memory-keepers-word-punch-board.html

De kaarten die niet gebruikt worden daar kunnen later de woordjes hiep hiep hoera op geplaatst worden .





Groetjes Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten