Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 2 augustus 2020

Art journal en gelli plate 3 .

Hallo allemaal ,

Deze pagina maakte ik een tijdje geleden in mijn art journal .
Soms stel ik het schrijven van mijn blog berichten uit en dan is het al even geleden dat ik iets maakte .
Deze pagina maakte ik met de gelli Plate en de Dina wakley verf .
En een stencil van Dutch doobadoo ( een al wat oudere )
Met de Archival stempelde ik wat achtergrond stempels van studio light .
Een tekst en prent van art by marlene maakte alles af .





Groetjes Ann

1 opmerking: