Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 25 augustus 2020

Moederdag .

  Hallo allemaal , 


Voor moederdag maakte ik deze 2 kaarten . ( eentje voor mijn schoonmoeder ) 

Ik gebruikte voor beide dezelfde stempel van paper artsy , een collectie waar er nog enkele van in de 

winkel te verkrijgen zijn , maar het inkleuren deed ik met een ander kleurmedium . 

Eentje kleurde ik in met mijn copic en de andere met de derwent Graphitint . 

De achtergronden maakte ik met distress oxide en de nieuwe stencils van Jolande de ronde . 

De houtjes van de woodcollectie kwamen hier goed van pas . 

Benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat ; de alcohol of aquarelle versie ? 






Groetjes Ann

1 opmerking:

  1. Ik vind ze allebei heel mooi. Maar met de copics zijn de kleuren iets feller wat een mooier effect geeft.

    BeantwoordenVerwijderen