Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 25 september 2020

Art journal , feestmuts :-)

 Hallo allemaal, 


In mijn art journal heb ik een hele tijd geleden gewerkt met de gelliplate , en zoals ik meestal doe maak ik meerder achtergronden . Deze pagina is vb de laatste afdruk van de gelliplate toen . 

De pagina zat nog in mijn art journal en vandaag heb ik deze verder aangekleed met een afbeelding van Art by marlene . De randen heb ik bewerkt met een Faber castel Pitt marker en wat uitgeveegd . 

Met dit als resultaat . 



Groetjes Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten