Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 3 oktober 2020

 Hallo Bloggers, 

zoals zovele onder ons ben ik ook volop aan de kerstkaarten begonnen.

Voor deze kaart heb ik een iets ouder papier " Holiday in the Alps" van Maja gebruikt.
( blijft toch een favoriete van mij)
 


Ik heb hier een easel kaart van gemaakt. 




De bloemen zijn gemaakt met een stans van Heartfelt, en ze zijn gevormd met de mold van Heartfeld.
Een mooi bling steentje erop verwerkt en ik ben weer tevreden.


Het boompje komt uit de Woodcollectie van Hilde zelf. 
Die heb ik ook voorzien heb met bling steentjes


De easel is ook voorzien van een houtje uit de Woodcollectie.
Zowel het boompje als de tekst heb ik bewerkt met distress inkt.

Veel knutsel plezier nog.
Gr Gina vds


1 opmerking: