Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 30 juni 2021

Catherine Pooler inkten testen .

 Hallo allemaal , 


De nieuwe inkten die onlangs in het assortiment zijn opgenomen van Catherine Pooler zijn super leuk . 

Zoveel verschillende kleurtjes . 

Ze zijn echt geschikt voor veel verschillende technieken . Het gewoon stempelen doen ze super . 

Op een vrij moment even getest hoe je er kon mee inkleuren , ik had een afdrukje liggen dat ik hiervoor gebruikte . 


Omdat ik dan toch aan het testen was met de inkten , heb ik er ineens ook een kaartje mee gemaakt . 
Met dezelfde inkten ben ik achtergrond stempels van studio light gaan zetten . 

Met dit als eindresultaat . 



Groetjes Ann 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten