Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 8 juni 2021

Tulpen Reeks .

  Hallo allemaal , 


Met de digitale tulpen stempels van Diny ben ik verschillende soorten papier gaan uit testen welke het beste kleurde voor de polychroom van Faber castell  . Ook eentje kleurde ik rechtstreeks op velum wat ook leuk is om te doen . 

Daardoor had ik verschillende afdrukjes ingekleurd en heb er dus een reeks kaarten van gemaakt . 

Met de mini envelop lunchbord maakte ik de kleinste maat envelop in velum waar ik een klein kaartje in stopte 
de velum zette ik op 3 plaatsen vast met eyelets . 

Met de deckle gaf ik een kartel randje .


De laatste kaart heb ik met de Slimline van crealies gemaakt . 


Groetjes Ann 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten