Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 15 juli 2021

Be Weird .

 Hallo allemaal , 


In mijn art journal maakte ik deze pagina . 

Eventjes zot doen moet toch ook kunnen , ik maakte deze achtergrond om te testen of de sprays dekkend waren . 

Daarom kleefde ik eerst wat Rice papier voor ik sprayde en ik had het effect zoals gehoopt . 

Daarna het vel verder aangekleed met washi , stencils enz . 

De tekst en prent zijn van art by Marlene . 




Groetjes Ann

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten