Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 29 juli 2021

Embossing glaze met Floor!

 Hier heb ik Floor voorzien van embossing glaze.

Dit deed ik deze keer niet met de embossing dabber, daar kan je niet precies genoeg mee werken.

Ik gebruikte er zo'n gelijkaardige pen voor.  Ook de versamark pen kan je daarvoor gebruiken ( de fijnste punt).






Telkens terug per kleur met je pen inkt aanbrengen en erover strooien en smelten. Leuk he.

De achtergrond van de kaart deed ik met structuurpasta en de cirkel stencil van de winkel.  Toen de pasta nog nat was strooide ik er glaze over.  Eventjes laten drogen en dan smelten met je heat tool, het kan zijn dat je wat blazen krijgt maar die krimpen wel weer en die geven net dat leuke effect.

Nadien nog wat bestempeld met een achtergrond stempeltje met tekst van crealies (m'n favorietje).

Floor op gouden cardstock gekleefd, labeltjes van crealies.

Tekst is van craft emotions

Hopelijk vonden jullie dit iets

Groetjes

isabelle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten