Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 10 juni 2020

1 vel design papier, leuke eenvoud

Hallo allemaal

Ja ik weet het, ik ben momenteel compleet into Clean and Simple.  
En het gaat als niets om met inspiratie te komen voor jullie.  
Achter de schermen ben ik nog bezig om m'n handen lekker vuil te maken met de dina verfjes en de acryl sprays, maar dat komt nog. Ik kan al verklappen dat deze Geweldig zijn!

Hier een projectje van 6 kaarten en ja geloof het of niet, met 1 velleke design papier van 15 x 15cm en een minimum van restjes.  
Je zult zijn dat niet iedere kaart het zelfde formaat heeft, maar wat maakt dat uit? 
Ik gebruikte allemaal stroken papier uit m'n restjes en die zijn zo zonde om weg te gooien.
Daar gaan we:






Dikke knuffels
Isabelle
Ps: welke vinden jullie de leukste?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten