Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 3 juni 2020

Leuke kaart met een twist.

Leuke kaart met een twist.
Op facebook had ik een leuk modelletje zien voorbij komen, waar ik dan weer mijn ding van gemaakt heb.  


Als basis heb ik het kraft van Florence gebruikt.
Het designpapier zelf is van 49 Market.


Bij dit designpapier zit een leuke vel met bloemen.
Deze heb ik dan uitgeknipt en met 3d kid opgehoogd op de thee tas.
Wat ik dan op weer op een mooi cirkel  uit de Wood collectie gekleefd had.
Deze cirkel heb ik eerst gekleurd met distress.
Een leuk weetje over onze wood collectie, Deze mooie dingen worden allemaal ontworpen door Gerard Van Kerckhoven. ( Dat mag zeker eens vermeld worden)


De meeste mensen die mij kennen weten dat ik gek ben op lintjes, parels en andere versiersels.


Maar bij deze kaart heb ik mij nog een beetje ingehouden. 
Het papier op zich is al zo mooi, dat het niet veel meer nodig heeft.


Dan wens ik iedereen nog een fijne dag, en hou het veilig.
Gr Gina vds

2 opmerkingen:

  1. Zoals gewoonlijk weer heeeeeeel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie creatie Gina ... Hele leuke combinatie van materialen !
    Top gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen