Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 19 juni 2020

Mannen kaart met een DDBD mal.


Goede dag iedereen.
Op aanvraag heb ik een mannenkaart gemaakt. 
En ik moet zeggen dat ik eigenlijk best tevreden ben met het resultaat.
 Met weinig tralala voor mijn doen. Maar daarom niet minder mooi


Hier ben ik gaan werken met een DDBDmal nr 
Deze heb ik eerst overgetekend op het florance papier nr 095 Antracite  .
En daarna heb ik er designpapier op gekleefd. 


 Het leuke papier Vintage Jeans,  van Joy vond ik uitermate geschikt. 
Deze heb ik dan ook met de bijpassende label vellen gebruikt.


Een klein zakje erop en kleine pareltjes als knopjes. 
Veel meer heeft dit mooie kaartje niet nodig.

Hopend dat ik iedereen weer heb kunnen inspireren. 

Gr en hou het nog steeds veilig. 
Gina vds

3 opmerkingen: