Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 10 augustus 2012

Kaartje!

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik weer een kaartje om jullie te tonen! Zoals jullie van mij gewend zijn, is de stempelafdruk ingekleurd met distressinkten.
Verder heb ik een prachtige Joy! crafts Lizzy's stempel gebruikt, deze vind je hier in de winkel. Er bestaan vier van deze stempels, en ik heb hier de Lizzy Lady gebruikt. Ze zijn heel mooi en vrij eenvoudig in te kleuren.
Verder heb ik ook een stansje gebruikt van Joy! crafts. Die vind je hier. Ik heb hem gesneden met de cuttlebug, en ik moet zeggen, hij snijdt als boter :-) Ook van deze stansjes bestaan er verschillende varianten. Moeilijk om een keuze te maken tussen al die zwierige swirls!
Het papier is van Papermania. Een heel leuke paperpad "Capsule Collection" die heel veelzijdig is in gebruik door zijn zachte neutrale kleurtjes. (De bruine variant is er momenteel niet meer, maar wel nog een paar andere : klik). Uniek aan deze paperpad is dat er 32 verschillende velletjes in zitten, dus geen enkele motiefje dubbel.

Nu genoeg over de materialen, hier is het resultaat :

(klik op de kaart voor vergroting)

De kaart is verder afgewerkt met een stukje kant, een geponste border en kleefpareltjes in verschillende kleurtjes. De tekstcirkel is ook te vinden bij Hilde. Momenteel niet in de webshop, maar wel nog in de winkel!  Deze tekstcirkels gebruik ik erg veel op mijn kaarten.
Ik heb het afdrukje afgewerkt met een beetje stickels om de kaart iets meer 'cachet' te geven. Moeilijk te zien op de foto, dus nog even een detail :

Zo, ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb en wens jullie nog veel hobby-plezier!

Groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten